Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Informace o tom, jak tyto webové stránky používáte, jsou sdíleny se společností Google. Používáním těchto webových stránek souhlasíte s použitím souborů cookie. Přečíst si víc.
Facebook Klaro
Home Politika kvality
facebook tisk e-mail

Politika kvality

Firma  KLARO spol. s r.o. v současné době zaujímá na trhu významné místo v odvětví výroby zdravotnických manipulačních vozíků a jednoúčelových strojů, zařízení a konstrukčních dílů pro úklidovou techniku -  což je naším hlavním výrobním programem. Nejvýznamnějším kriteriem hodnocení úspěšnosti firmy je kvalita a přesnost výroby a včasné plnění termínů dodávek zboží k zákazníkovi. Firma věnuje tomuto úkolu zvláštní pozornost, a proto vybavuje svoji výrobní a kontrolní část moderními stroji a měřidly. Prostředkem ke splnění cílů zajištění kvality výrobků je zavedení systému řízení kvality odpovídající normě ČSN EN ISO 9001 : 2009.

ZÁKAZNÍK

- Zajištění vysoké kvality výrobků a služeb je hlavním cílem při získávání a udržení spokojených zákazníků.
- Měřítkem kvality výrobků je přání zákazníka a jeho spokojenost.
- Poptávkové a nabídkové řízení musí být vedeno rychle, profesionálně a musí být splněno ve sjednaných termínech.
- Výsledky naší práce splňují nebo překonávají zákazníkem očekávanou kvalitu za použití preventivní, pokrokové a spolehlivé metody řízení a zajišťování kvality.

FIRMA

- Základním cílem při zajišťování kvality je strategie nulových vad.
- Veškerá pracovní činnost musí být vykonávána bezchybně na základě předepsaných postupů s cílem vykonat tuto práci rychle a hospodárně.
- Prevence chyb v systému kvality má jasnou prioritu před jejich následným odstraňováním.
- Každý zaměstnanec firmy je účastníkem systému zajištění jakosti, a proto má právo, ale i povinnost kontrolovat práci, kterou vykonali předchozí zaměstnanci.
- Zajistit prosperitu firmy uplatněním našich výrobků na zahraničních a tuzemských trzích.
- Zajistit účinnou motivaci stávajících zaměstnanců za účelem vytvoření stabilizované základny kvalifikovaného personálu.
- Neustále prověřovat vybudovaný systém zajištění kvality za účelem zajištění neustálého zlepšování systému kvality a všech činností ovlivňující jakost.
- Kvalita našich výrobků je dosažena systémem kvalitní výroby, nikoli vytříděním neshodných výrobků.

ZAMĚSTNANCI

- Každý zaměstnanec musí být schopen plnit jemu svěřený úkol a je zodpovědný za kvalitu své práce.
- Každý zaměstnanec musí být schopen rozpoznat kvalitní práci od práce nekvalitní.
- Každý zaměstnanec musí vědět, jak se má chovat, aby zabránil nekvalitní práci, a jaké důsledky přináší nekvalitní práce pro něj, pro firmu a pro zákazníka.

Politika kvality je zavedena z rozhodnutí majitelů firmy a je závazná pro všechny pracovníky firmy.